RSS

Ügyintézés

17 Már

Ez mindig egy jó téma, mindig ad az embernek munkát, feladatot. Általában legalábbis azt szoktuk meg, hogy elsőre azért nem megy az olyan flottul. A mostani bejegyzésem csak egy kis kiragadott mozzanat. Már előre szabadkozom, mert nem arról van szó, hogy otthon minden rossz, itt bezzeg. Egyáltalán nem. Ez csak éppen így történt meg, hát megosztom.

Andrisnak volt egy mobiltelefon előfizetése otthon, hűségidővel. Mielőtt eljött szépen elintéztük vele a tennivalókat, az ügyintéző kikalkulálta, hogyan járunk a legjobban és az jött ki, hogy tartsuk meg az előfizetést még egy évre, csak a legkisebb havidíjon. Novemberben telt le az egy év, szépen levélben fel is mondta a szerződést, amit el is fogadtak, majd írták, hogy a végleges számla érkezik. Persze karácsony, év vége, kicsit el is felejtettük, hogy nem annyira jött számla. Korábban emailben küldték meg, mivel azonban már nem volt szerződés, nem jött email sem. Egyszer csak jött egy fizetési felszólítás, amit én soknak tartottam, és próbáltam felvenni velük a kapcsolatot. Nem igazán találtam már módot, csak mint kitölteni az oldalukon lévő adatlapot és ott feltenni a kérdésemet. Kértek jelszót, amit nem tudtam beazonosítani, hogy miféle jelszó. Írtam a ‘szokásosat’, az üzenet elment és én boldogan vártam az emailes választ. Nem jött. Aztán újra érdeklődtem, de akkor kiderült, hogy otthoni címre levélben válaszoltak. Természetesen nekik van igazuk, és annyi a fizetni való, amennyi. Elindítottam az utalást, de hát pár nap, mire befut. Ők nem törődve azzal, hogy én kérdeztem és a válasz majdnem egy hónap volt, az utalás napjaiban új, emelt összegű fizetési felszólítást küldtek. Az előző pénz már elment … Na, nagy nehezen sikerült letudni. A második érdeklődő levelemre a pénz befizetése után sikerült csak válaszolni most már emailban, hogy mivel rossz jelszót adtam meg mindkétszer ezért levélben válaszolnak. Legalább ezt is megtudtam. Végül nem teljesen szép és hivatalos módon, egy titkos beépített emberem felhívta a szolgáltatót Andris nevében és adataival és így tudta meg viszonylag gyorsan, hogy megvan a pénz. Ez egy csomó ide-oda szkennelés, írás, intézés nekünk, a családnak.

Amíg ez javában zajlott egy keddi napon, dél körül, internetes adatlap kitöltéssel rendeltem egészségügyi kártyát mind az ötünknek. Azt már alig merem leírni, hogy nem kellett ötször minden adatot végigpötyögni, mert a fő igénylő után egy kérdéssel letudta, hoyg közös a háztartás, így már csak a név és nevezzük TAJ-szám kellett. Le volt írva szépen, hogy 7-10 nap alatt a kártya megérkezik. Rendben. Sok mindenre felkészül az edzett ügyintéző, de arra, hogy péntek délben a postás bedobja a három napja rendelt kártyákat, na arra nem.

 
Hozzászólás

Szerző: be március 17, 2015 hüvelyk Uncategorized

 

Hozzászólás